OGROMNE promene na TV PINK! Sledi potpuni preokret…
Ambiciozne promene na najgledanijoj komercijalnoj televiziji u Srbiji: Željko Mitrović najavio kompletan redizajn TV Pink i 15 novih projekata! Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik najgledanije komercijalne televizije, TV Pink, danas je održao radni doručak tokom kog je domaćim medijima predstavio prvu fazu implementacije novih programskih sadržajai redizajn televizije. TV Pink, kao najgledaniji […]
Ambiciozne promene na najgledanijoj komercijalnoj televiziji
u Srbiji: Željko Mitrović najavio kompletan redizajn TV Pink i 15 novih
projekata!
Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik
najgledanije komercijalne televizije, TV Pink, danas je održao radni doručak
tokom kog je domaćim medijima predstavio prvu fazu implementacije novih
programskih sadržajai redizajn televizije.
TV Pink, kao najgledaniji komercijalni emiter u Srbiji, na
dnevnom nivou ima više od 2.000.000 gledalaca na glavnom kanalu i gotovo
3.000.000 gledalaca na svim kablovskim kanalima, ali krajnji cilj je dopreti do
još većeg auditorijuma. Iako je veoma komplikovano napraviti programski koncept
koji bi objedinio i veliki broj gledalaca i raznovrsan sadržaj, Željko Mitrović
je odlučan i istrajan u nameri da dostigne ovaj cilj. Prema njegovim rečima,
implementacija novih sadržaja odvijaće se u nekoliko faza, a prva počinje već u
drugoj polovini marta.
– Želeo sam da se vratimo korenima – počecima TV Pink, kada su nas izdvajali upravo naši džinglovi. Sada želimo da džinglove vratimo na našu televiziju. Prvo ćemo sređivati same džinglove, najave, trejlere, špice. Želimo da sve postojeće sadržaje obojimo novim izgledom, jer će to biti predvorje i pokazatelj koliko su gledaoci spremni da prihvate te novine i kojom brzinom. Jedno je sigurno – kada ste uporni u nečemu, to definitivno bude prihvaćeno, pogotovo ako ste sigurni da je to dobro i kvalitetno, makar to bilo i značajno različito od svega na šta su gledaoci navikli. Kada smo ranije želeli da donesemo neke radikalne promene, gledaoci su nas uvek zaustavljali. Sada imamo nekoliko faza – prvo radimo redizajn i implementaciju prva tri projekta – kviza „Ko je na vrhu?“, talent show programa „Pinkove zvezde“ i političke talk show emisije „Hit Tvit“ – zatim nas očekuje druga faza redizajna i onda u septembru gledaoce očekuje 12 novih projekata, od kojih je pola igranih, a pola formatskih – rekao je Željko Mitrović.
Ambiciozne promene na najgledanijoj komercijalnoj televiziji u Srbiji: Željko
Mitrović najavio kompletan redizajn TV Pink i 15 novih projekata!
Vlasnik i glavni i odgovorni urednik TV Pink smatra da je
njegova televizija, ali i on sam, dostigao tu zrelost i da je pravi trenutak za
promene. Krajnji cilj redizajna televizije i novog televizijskog sadržaja koji
će ponuditi TV Pink, jeste zadržati postojeću publiku, dok je glavna ambicija
stvaranje nove publike.
– Mislim da je to formula koja nam je bila potrebna – da
postojeću publiku zadržimo i da dobijemo novu. TV Pink se neće odreći
postojećih formata, ali ćemo našim sadašnjim i novim, budućim gledaocima
ponuditi različit spektar sadržaja koji će zadovoljiti njihove potrebe. Upravo
je zbog privlačenja nove publike, koja do sada nije gledala TV Pink, bitan
redizajn – to je signal da se na televiziji nešto krupno događa – istakao je
Željko Mitrović.
Prva faza implementacije novih sadržaja u programsku šemu
počinje već ove nedelje 24. marta – druga sezona „Ko je na vrhu“
emitovaće se od 17 časova, termin u 21 čas tradicionalno je rezervisan za
političku emisiju „Hit Tvit“, dok će se talent show program
„Pinkove zvezde“ emitovati u 22.15.
Drugu sezonu kviza „Ko je na vrhu?“ vodiće uigrani
tandem Katarina Šišmanović i Milan Kalinić, koji će u svakoj emisiji tri
poznate ličnosti voditi kroz pitanja iz istorije, geografije, lingvistike,
muzike, filma i nauke. Sa svakim dostignutim iznosom, pitanja postaju sve teža
– na kraju ostaje samo jedan kandidat koji će se boriti za glavnu nagradu, a
osvojeni iznosi odlazi u humanitarne svrhe.
U novoj, četvrtoj sezoni brend TV Pink, „Pinkove
zvezde“ predstavlja show program koji objedinjuje sve talente. Srđan Žika
Todorović, Damir Handanović, Dušica Jakovljević, Kristina Kija Kockar i Sloba
Radanović odlučivaće o sudbini daljeg takmičenja više od 150 kandidata, koji će
pokušati da osvoje njihove simpatije, a samo odabrani finalisti boriće se za
glavnu nagradu od čak 3.000.000 dinara! Voditeljka novog talent šou programa
„Pinkove zvezde“ je poznato TV lice, Ana Mihajlovski, koja iza sebe
ima višedecenijsko iskustvo u voditeljskom poslu.
Politički talk show „Hit Tvit“ je potpuno nova emisija, koju će
svake nedelje od 21 čas voditi poznata voditeljka Verica Bradić.
– Ono što emisiju „Hit Tweet“ izdvaja, jeste
interaktivnost – televizije i korisnika društvenih mreža. Ne samo što će
gledaoci tokom same emisije imati mogućnost da tvituju i objavljuju statuse na
Fejsbuku, već će i tokom nedelje biti inetraktivni sa emisijom, koja će svoje
finale imati u nedelju od 21 čas. To znači da ćemo svih sedam dana biti
aktivni, kao domaćini korisnicima društvenih mreža koji imaju ambiciju da na
taj način učestvuju u stvaranju i odabiru priloga i sadržaja. U studiju će
svake nedelje biti tri gosta različitih političkih opredeljenja koji će izneti
svoje stavove o najvažnijim političkim i društvenim pitanjima – rekao je Željko
Mitrović.
Nova programska šema ne podrazumeva odricanje od rijalitija, kao i dalje
značajnog formata kako u svetu, tako i kod nas.
– Rijaliti je trenutno na svom istorijskom maksimumu i do
sada nije postojala sezona nekog rijalitija koja je gledanija od aktuelne
sezone „Zadruge“. Rejting je najveći u urbanoj populaciji od 18 do 49
godina, što je fenomen jer je to i najtraženija target grupa u televizijskoj
industriji. Ograničenje je što rijaliti format, koji traje deset sati dnevno
gleda ista publika. Upravo zbog toga želimo da skratimo trajanje rijalitija, a
da u programsku šemu implementiramo nove sadržaje koji će nam doneti novu i
raznovrsnu publiku – objasnio je Željko Mitrović.
Prva faza implementacije novih programa počinje već u nedelju 24. marta sa tri nova formata, zatim gledaoce očekuje redizajn TV Pink, dok će septembar doneti čak 12 novih igranih i formatskih projekata.