Connect with us

TV

„Tri boje zvuka“ – nova sezona, nova voditeljka i Bajaga za početak

Published

on

Posle tri godine pauze, na zadovoljstvo autorskog tima emisije, a pre svega gledalaca, na TV ekrane vraćaju se „Tri boje zvuka“. Dobra muzika, aktuelni izvođači i izuzetna produkcija su konstante, poručuje urednica emisije Jelena Vlahović i otkriva da će četvrtu sezonu emisije, osim sjajnih svirki, obeležiti sve novo – voditeljka, scenografija i grafika.

Iza Tri boje zvuka su tri sezone sa više od po 20 emisija. Na samom početku bojazan da li će biti dovoljno gostiju za pet emisija, a ispostavilo se da ih je bilo desetostruko više. Nastupilo je više od 160 muzičkih sastava, 600 muzičara i izvedeno preko 500 pesama.

Posle malo duže pauze, u 2020. godini Tri boje zvuka nastavljaju dalje, a emisija brzim i jakim ritmom ulazi u četvrtu sezonu. Autorka emisije, Jelena Vlahović, za Internet portal RTS-a otkriva kakve nijanse će obojiti pesme koje će se naći u čuvenoj formuli „tri bine + tri benda + tri numere“.

Šta gledaoci mogu da očekuju u novom serijalu Tri boje zvuka?

– Gledaoci mogu da očekuju ponovo kvalitetnu muzičku emisiju – dobar izbor muzike, nova ostvarenja, kao i trenutno najaktuelnije kantautore i izvođače iz Srbije i regiona u izuzetnoj produkciji RTS-a. Radio-televizija Srbije je oduvek negovala i promovisala kvalitetnu pop i rok muziku. Nekada su na televizijskom programu to bile emisije Hit meseca, Maksimetar, a danas je to definitivno emisija Tri boje zvuka.

Šta će biti drugačije, a šta kao oproban recept nećete menjati?

– Osnovni koncept nećemo menjati – na tri bine nastupaju tri muzička sastava i izvode po tri pesme. Promenićemo scenografiju i grafiku, a umesto Bojana Perića emisiju će voditi mlada glumica i pevačica. Ime nove voditeljke nećemo otkrivati još nekoliko dana. Šta će doneti mladalačka ženska energija i kako će reagovati gledaoci na ovu promenu, videćemo uskoro!

Koliko u novoj sezoni ima novih izvođača, to jest onih koji nisu nastupali ranije u Tri boje zvuka?

– Ne rukovodim se ranijim učešćem u emisiji kod izbora izvođača. Važno je da imaju nešto novo da nam predstave. Od pojedinih gostovanja prošlo je već više od pet godina, to za mene nije ponavljanje, reč je o novim pesmama i novim albumima. Neki legendarni muzičari imaju velike opuse i mnogo hitova, tako da je jedno gostovanje nedovoljno da čujemo najpoznatije pesme. Ima izvođača koje već dugo očekujemo i sada će se pojaviti u punom sjaju. Mogu da najavim da će Bajaga otvoriti novu sezonu i da će u studiju naše emisije tada biti možda najviše izvođača do sada. Veoma se radujemo tome.

Šta je motiv onih koji su već bili u emisiji da ponovo gostuju?

– Cilj emisije je da prati domaću muzičku scenu, da predstavi i istakne ono najkvalitetnije, kao i žanrove koji su nepravedno zapostavljeni ili skrajnuti u ovoj zemlji. Želimo da negujemo autorsku muziku, grupe i bendove, da uživamo uz legendarne pesme koje svi znamo, da upoznamo mlade muzičare, da zavolimo nove pesme od kojih će neke postati hitovi za naredne godine, a možda i decenije. Tri boje zvuka nije talent šou u smislu otkrivanja i takmičenja muzičara. Naša emisija je presek domaće muzičke scene, malo „probrane“ i usmerene sa naše uredničke strane. O nastupima u emisiji Tri boje zvuka se govori, preslušavaju se numere i poštuje se celokupan kvalitet.

Ko je publika koja prati i voli Tri boje zvuka?

– Moram da priznam da našu publiku više čine oni kojima je blizak internet, Jutjub, društvene mreže, naknadno gledanje televizije. Emitovanje novih emisija imaće na televiziji više sadržaja nego na Jutjub kanalu. Ali, na Jutjub kanalu naše emisije omogućićemo i dalje gledanje pojedinačnih numera, a gledaoci će moći da naprave idealnu plej-listu za sebe. Obogatićemo sadržaj i aktivnost na društvenim mrežama. Gledanost našeg Jutjub kanala je velika, sadrži više od 550 video-snimaka, ima 36.500 pratilaca, a neki video-snimci beleže više od dva i po miliona pregleda.

U čemu je značaj muzičkih emisija koje akcenat stavljaju na rok i pop zvuk?

RTS mora da sačuva kvalitetnu muziku, kao i da je približi što većem broju gledalaca. To je zadatak nas urednika. Ova emisija se i gleda i sluša, taj standard moramo da zadržimo. Takođe, važno je da postojimo zbog svih izuzetnih muzičara koji gostuju i kojih ima mnogo. Oni stvaraju muziku našeg vremena i to bi, pre svega, trebalo poštovati. Ne smemo zaboraviti da negujemo velike jubileje, da pružamo priliku mladim muzičarima, kao i da prikazujemo nove pesme i albume.

Continue Reading
Advertisement