Pretposlednja epizoda serije „Južni vetar“ alarmirala je celokupnu domaću publiku, i učinila da uvek podeljena Srbija, makar na jedno veče, jedinstveno sluša i gleda kako Južni vetar „svira“.
Serija Miloša Avramovića jednostavnim pristupom i komunikacijom sa publikom bez mnogo uvijanja, već nedeljama obara sve rejtinge, i munjevitom brzinom, pretvara se ne samo u jednu od najgledanijih domaćih serija u poslednjih 30 godina, već i potpuni socijalni fenomen koji na ovim prostorima nije viđen od, recimo, „Boljeg života„.
Sličnu, ali ni približno jednaku famu, nedavno su izazvale „Senke nad Balkanom“ i „Ubice mog oca„, i zahvaljujući tome, putem striming platforme Amazon završile na inostranom tržištu. Vođeni tom logikom upitali smo Miloša Avramovića, reditelja i scenaristu „Južnog vetra„, postoje li slični planovi za njegov projekat, na šta nam je on poručio:
– Za sada, sigurno je da će „Južni vetar“ gledati publika u Rusiji, kao i u regionu, dok za ostala tržišta još nemam informaciju. Ne znam dokle su stigli pregovori RTS-a za prodaju serije u ostalim zemljama.
Pred obožavaocima serije do kraja aktuelne sezone ostala je još jedna epizoda koju gledamo u nedelju 19. aprila na RTS 1 (sadržaj pogledaj OVDE), a Avramović sa svojim timom uveliko radi na nastavku Južnog vetra, čija snimanja počinju odmah po ukidanju vanrednog stanja.