Nova prolećna
programska šema koja se studiozno pripremala u prethodnom periodu, doneće
brojne novitete kada je reč o O2
televiziji. Jedna od prvih izmena koju će gledaoci primetiti jeste u
vizuelnom identitetu, poručuju iz uprave O2
televizije.
Naime, odlukom
menadžmenta, od 1. marta, O2 televizija ponovo postaje B92, a tim povodom
kreativni tim televizije osmislio je novi, moderan grafički dizajn i logo
televizije koji će pratiti osvežen programski koncept – savremen I
raznovrstan, za svačiji ukus I za svaki uzrast.
Bogat sportski,
serijski i filmski sadržaj činiće okosnicu B92 televizije na kojoj ćemo pratiti
najatraktivnije utakmice domaćeg i svetskog sporta kao i poslednje, najveće
holivudske filmske naslove.
Gledaoci će tako već prvog dana B92
televizije, u nedelju, 1. marta, imati priliku da uživaju u praćenju čak dve sjajne utakmice: večiti derbi Crvena zvezda –
Partizan i Juventus – Inter.
Ljubitelje dobrog filmskog
programa očekuje fantastičan bioskopski repertoar. Hitovi kao što su “Hobit”,
“La La Lend”, “Igra gladi”, “Džon Vik”, “Spektar” samo su deo ambicioznog plana
kuće kada je reč o ovom programskom segmentu. Neće izostati ni čuveni klasici
poput “Ratovi Zvezda”, ciklus filmova o Džejms Bondu, a i najmlađe očekuju
epizode omiljenog “Sunđer Boba” i popularnih “Pingvina”.
Informativni program B92 ostaće po
ugledu na O2TV, I činiće ga standardne kratke vesti “Presek”, vesti u 16.00 i
23.15 kao I emisije “Fokus”, “Osvrt” I “Stav”.