CECA SHOW 1. epizoda: Emisija o najvećoj regionalnoj zvezdi u poslednjih nekoliko decenija startovala je ekskluzivno i premijerno na novom kanalu Blic TV, koji se u MTS ponudi može pratiti na kanalu 115. Premijernu epizodu gledaoci su imali priliku da vide u petak 7. oktobra od 22.00, a to je i termin u kom će se popularna emisija emitovati i narednih nedelja i u kom će publici pružiti uvid u život Svetlane Cece Ražnatović i njenih najbližih i najmilijih. Nadamo se, u nastavku, mnogo ozbiljnije nego što je to bio slučaj sa prvom epizodom.
Uprkos tome što su oni koji su u petak bili uz male ekrane od emisije dobili sve što su priželjkivali, a to je iskrena priča o jednoj naizgled običnoj, a svakako velikoj srpskoj porodici u kojoj se još poštuje ljubav među bližnjima, zajednički ručak i okupljanje pod istim krovom, moramo postaviti pitanje – a šta sa onima koji nisu uspeli da pogledaju početak serijala? I šta ih je u tome sprečilo?
Svetlana Ceca Ražnatović nesumnjivo je brend kom ne treba reklama, a ni emisija koja će je predstaviti gledaocima. Onaj pravi „Ceca Show“ traje duže od tri decenije i govori krož život i dela ove muzičke legende. Upravo zbog toga verujemo da je televizijski šou kom je Ceca poklonila poverenje te je njegove kamere pustila u svoju intimu zaslužio malo ozbiljniji pristup u pogledu promocije od strane televizije na kojoj se emituje.
U vreme kada publika televiziju „gleda“ preko društvenih mreža „Ceca show“ nema svoju Instagram, a ni YouTube stranicu, dok je na informacijama prilično siromašnoj Instagram stranici „Blic TV“ celoj televiziji posvećeno svega dvadesetak objava, a ovoj emisiji samo jedna.
Čini se da je najveću promociju serijalu obezbedila upravo Ceca na svom zvaničnom IG profilu, pa zato i ne bi trebalo da čudi što se najveći broj komentara, i to dan nakon premijere, svodi na pitanje – Na kojoj televiziji se emisija emituje?
Još jedna od velikih zamerki je i ta što Blic TV nema mogućnost „vraćanja programa“, te su svi oni koji su propustili premijerno i reprizno emitovanje, usled nemogućnosti da je pogledaju makar na YouTube kanalu, i u isečcima na Instagramu, prinuđeni da se pomire sa činjenicom da je premijera prve epizode – stvar prošlosti. Za 21. vek – nedopustivo. Ali nedopustivo i za brend koji nosi naziv CECA.
Zaključak: Emisija ima šta da ponudi, ali savremeni gledaoci odavno traže mnogo više od jednostavnog klika na dugme daljinskog upravljača. Živimo u eri informacija – željni smo da nas bombardujete istima. Ako računate na to da ćemo se setiti kad se emituje „Ceca show“ dok beskrajno skrolujemo postove i reels-e na Instagramu gde ove informacije NEMA – imate prevelika očekivanja od prosečnog srpskog gledaoca. Emisija 10, promocija – velika NULA!