Connect with us

Featured

Prevarantkinje sa Vol Strita – Zlatna karta Dženifer Lopez za još zlatnijeg OSKARA!

Published

on

Ako vam Majka Zmajeva, premoćna Emilija Klark, planetarno obožavana heroina Igre prestola tako slatkog britanskog akcenta, na dodeli Emija udeli kompliment u fazonu „Razvalila si sa najnovijim filmom“, onda nema sumnje – razvalila si. I upravo to dogodilo se vatrenoj latini Dženifer Lopez koja nas je glumom, a i ritmom vrelih i nestašnih kukova, u filmu Prevarantkinje sa Vol Strita doslovno – razvalila.

Spektakl do gole kože!

Spektakl je bio očekivan. Ali tih razmera – nikako. Od onoga na šta smo navikli kada je o filmovima Džej Lo, a to je uvek solidan bioskopski hit, ovog puta dobili smo, kako sve kritike slute – pretendenta na Oskara. I to ne za film godine, već upravo za glumu glavne, odnosno, oprostite – sporedne glumice, budući da je producentkinja Prevrantkinja (Džej Lo, naravno) svoju malenkost stavila u senku glumice Konstance Vu. Sigurni smo, ne slučajno.

Od prvog trenutka, kada je na bini pored šipke više svučena nego obučena, i sa milimetarski tankom trakicom među oblinama najskuplje zadnjice na svetu, izdominirala kadrovima u nizu, kupajući se u novcu, požudi i muškom obožavanju sa one i ove strane kamere, Dženi je dokazala da u njoj čuči ozbiljan glumački talenat. Vidljiv i pored svega ostalog što je u „Prevarantkinjama“ na njoj bili itekako u vidljivo. Sa 50 godina, na tim „vidljivim“ delovima – svaka čast. A kada je reč o onome čime je Lopezova iznenadila ceo svet i učinila da kritika bude istorijski jednoglasna u nameri da je ovenča Oskarom mogla bi se napisati disertacija.

Sirova moć vrele latine

Ako bismo razmišljali o jednoj reči koja bi najbolje opisala to „nešto“ čime nas je ova muzička pop zvezda kupila sa Prevarantkinjama, onda je to svakako – moć. U svakom trenutku. Dok se uvija oko šipke i sama izvodi svaki pokret koji ste videli filmu, preko surove dominacije kada gola u bundi na krovu zgrade kulira u cigaru, do trenutka kada se kupa u novcu, „peca“ bogataše po separeima njujorških uglednih klubova ili ceo svoj život daruje ćerki i prijateljima, Dženifer ne dopušta sebi kao glumici, ali ni kao producentkinji ni najmanji propust. Ostatak devojaka savršeno je uklopljen u istinitu priču na koju je kupila ekskluzivna prava.

Ukratko, Prevarantkinje, koliko god naizgled bile lagane, holivudski pitke i komercijalne očitale su lekciju mnogim daleko pompeznije najavljivanim blokbasterima, među kojima je i AD ASTRA Breda Pita. Do te mere, da ove godine uz „Bilo jednom u Holivudu“ mi i ne vidimo ozbiljnijeg kandidata za Oskara.

A koliko je istinita Dženiferina istinita priča?

Iznenadićete se barem koliko i mi, ali gotovo sve što smo videli u filmu apsolutno je identično stvarnim događajima na kojima je film zasnovan. Osim toga što je Ramona bila Samanta (Barbaš), koja je u stvarnosti već bila penzionisana striptizeta kada je započela biznis „pecanja“ (zbog ovog odsstupanja Samanta je tužila produkciju filma i Dženifer Lopez), sve ostalo je potpuno isto kao i u filmu.  I zbog toga sledi još jedan plus za Prevarantkinje. Krajnji utisak je da se Dženifer od početka do kraja svojski potrudila da publici, ali i kritici podari film koji će pamtiti, a na kraju i nagraditi, naravno, Oskarom. Da li će joj se trud isplatiti, otkrićemo narednih meseci.

Continue Reading
Advertisement