Serija “Južni vetar”, u produkciji Radio-televizije Srbije i realizaciji izvršne produkcijske kuće “Režim”, obeležila je dosadašnji deo televizijske godine i postala najgledanija domaća serija. Posle velikog uspeha filma, TV publika željno je iščekivala svaku premijernu epizodu ove dinamične sage. Pred veliko finale, koje je na programu u nedelju na Prvom programu RTS u 20.15, “Južni vetar” već sada ima rezultate kojima može da se pohvali i zahvali vernoj publici.
“Južni vetar” je najgledanija domaća serija u 2020. godini, sa prosečnim udelom u gledanosti od 35.5%, što znači da je uz seriju u proseku bio svaki treći gledalac televizije u Srbiji. Podatak koji dodatno pokazuje da je ova serija okupila ispred malih ekrana različite generacije jeste da je udeo u gledanosti serije bio najveći u populaciji mladih od 15 do 19 godina i od 45 do 59 godina, koji po starosti odgovaraju roditeljima mladih. Ovo je jedina domaća serija u 2020. godini sa više od dva miliona gledalaca – ne samo u jednoj, već u četiri do sada emitovane epizode.
Sve epizode “Južnog vetra” dostupne su na RTS Planeti, a serija do sada ima više od 750 hiljada pregleda na multimedijalnoj platformi RTS-a. “Južni vetar” duva poslednji put ove sezone 19. aprila, u nedelju od 20.15, premijerno na RTS 1, kada će Petar Maraš i ostali omiljeni likovi još jednom pokušati da pobede – sami sebe.