Nedim Nezirović postao je TV zvezda preko noći. Zahvaljujući upsehu serije “Klan”, on i njegov kolega Aleksandar Dimitrijević dospeli su u žižu javnosti. Svi žele da znaju nešto više o Paši i Šoku, likovima koje igraju u popularnoj krimi-drami.
Nedim Nezirović kaže da ga je ovom scenariju, ali i njegovoj ulozi, privukla autentičnost priče i karaktera.
– Imao sam utisak da prvi put neko na takav način predstavlja kriminal i zabavlja se s motivima tog šljama u društvu. Složićemo se da je krimi-žanr odomaćen kod nas i da mu producenti i reditelji pribegavaju iz sigurnosti da će se to dobro prodati, pa se neretko dešavalo da takav sadržaj i život glavnih aktera naiđu na izvesno odobravanje mlađe publike.
– Naprotiv. Čak su i filmska remek-dela poput “Kuma” ili “Skarfejsa” izazvale globalno oduševljenje. Ljudi širom sveta svoje kafiće ili restorane nazivali po glavnim junacima ili naslovima samih filmova. Međutim, u ovom scenariju niko nije predstavljen kao junak.
Nezirović smatra da je uspeh glavnih likova banalizovan i da reditelj i scenarista Boban Skerlić nije prezao od toga da svu prljavštinu tog sveta iznese pred gledaoce.
– Oni nisu dopadljivi. Sa kriminalnim miljeom se ne koketira, već se ispituju motivacija, uzroci i posledice takvog života. Slojevitost uloge koja mi je poverena je glavni razlog zbog čega mi je ovo bio veliki izazov. Paša je neko ko je svojim karakteristikama daleko od mene, i najveća motivacija se krila u tome kako do toga doći. Mislio sam da je najpravilnije da se ne trudim da budem neko drugi, već da unutar sebe nađem sličnosti sa karakterom koji igram.
Nedim veruje da je neophodno da glumac ne sudi svom liku i njegovim postupcima, već da ga razume i brani.
– Iako je to u ovoj situaciji izuzetno zahtevno, jer je bilo potrebno razumeti zašto i kako neko ubija, krade, laže. U jednom trenutku sam istraživajući materijal došao do zaključka da njemu pre svega fali ljubavi i razumevanja. To mi je nekako pomoglo da sve što on radi motivišem i razumem zbog tog fundamentalnog nedostatka – rekao je Nedim Nezirović za “Blic”.