Featured

RECENZIJA: Evo zašto MORATE pogledati HOTEL BEOGRAD, iliti BOGU HVALA – ovu ljubavnu „pesmu“ nisu pisali BUBA I JALA!

Posle velikog upeha sa filmom „Sluga“ koji je širom sveta u bioskope doveo više od 12 miliona gledalaca, Miloš Biković sa svojim timom samo nekoliko meseci kasnije ponovo je spreman da opustoši bioskopske blagajne. Ovog puta sa novom rusko-srpskom koprodukcijom u filmu „Hotel Beograd“ koji nam je na veliko platno doneo romantičnu, ali i komičnu priču o nastavku ljubavi Paše i Daše, junaka hit serijala „Hotel Eleon“. I to nije sve. Film koji na domaći repertoar dolazi 12. marta jedna je od najlepših reklama Srbije koju smo videli u skorije vreme. A evo i 10 razloga zbog kojih ne smete propustiti da posetite HOTEL BEOGRAD!

1. Kad Vedranica poludi – mladoženja joj BUDI!

Od komedija, pogotovo romantičnih i domaćih, nikada nismo previše očekivali. Međutim, „Hotel Beograd“ istovremeno nas je slatko zasmejao, uzburkao emocije, ali i učinio da shvatimo koliko je naša zemlja lepa. I da imamo šta pokazati! Za početak Rusima, a zatim i svetu. Radnja filma prati Pavela, iliti Pavla Arkadijevića (Miloš Biković) koji je igrom slučaja zapao u naizgled bezizlaznu životnu situaciju – ili će izgubiti hotel, a sa njim bi pravo na život izgubile i stotine ljudi koji od tog hotela zavise, ili će pristati da se oženi ćerkom poznatog beogradskog krimosa, koja baš i nije najbolja prilika za neukrotivog plejboja. U principu, da bi vam bilo jasnije o kakvoj je zveri reč – Vedranica (Jelisaveta Orašanin) je jedina osoba pred kojom u strahu uzmiče čak i njen nemilosrdni tatica Dušan (Ljubomir Bandović).

2. Rusi i Srbi su BRAĆA!

„Hotel Beograd“ konačno je ostvario davnašnji rusko-srpski bratski san i u filmu kroz likove Pavla i Daše spojio ove dve zemlje, pokazavši nam kako to zaista izgleda kad su Rusi i Srbi BRAĆA. Urnebesni balkanski lonac postao je još ljući i egzotičniji kada su mu producenti, scenaristi i reditelji dodali malo ruskog začina, što je sve zajedno za rezultat dalo pikantnu čorbu zvanu „Hotel Beograd“. Kao što smo već i navikli, u ljubavi ovog dvojca ništa nije jednostavno, ali je sve sudbinski predodređeno. Tako će se njihova srca i na beogradskoj kaldrmi naći pred brojnim ispitima – od odanosti, preko iskrenosti do najvećeg izazova, a to je svadba na koju Pavle mora pristati da bi sačuvao svoj i živote najmilijih. Međutim, da li će to biti dovoljna žrtva i za Dašin život? Nećemo vam otkriti, moraćete da pogledate da biste saznali.

3. Srbija lepša od TOSKANE!

Mudro je producentski tandem Biković-Radonjić, pre svega angažovao ruski dvojac kao ispomoć na ostvarenju velike ideje, a zatim istu i ostvario. Srbija nije dugo, pa možda i nikada imala bolju, a ni skuplju  turističku prezentaciju od filma „Hotel Beograd“. Istinu govoreći, zaista je reč o projektu državnih razmera, koji, realno državni budžet nikada ne bi mogao da finansira. Počevši od prelepih kadrova koji gledaocima na najbolji način predstavljaju našu zemlju, njene gradove, prirodu, ali i selo, i što je najvažnije ljude i toplinu koju svaki od njih može iskusiti odvaži li se da dođe u zemlju koja za mnoge još predstavlja egzotiku.

4. Malo ljubav, malo selo, malo grad

Ta mala reč tako snažnog značenja i simbolike uspela je da ovom filmu da boje nostalgije za nekim davnim vremenima (deceniju ili dve unazad) kada su bajke, princeze, prinčevi još i bili neki faktor, i kad nije sve bilo „daj malo tange sestro“, a Jala Brat i Buba Koreli bili pisci ljubavnih pesama. Nedostajalo nam je malo te romantične naivnosti momka koji mora da se bori za srce svoje izabranice, a pridodamo li tome sjajnu rolu Žike Todorovića koji u svojoj životnoj lekciji mladim i ludim golupčićima savetuje da je bolje da se urazume pre nego što godine prođu u mržnji i bude prekasno da se spasava ljubav koje više nema, „Hotel Beograd“ dobija i na težini, te ćete iz bioskopske sale izaći svih zadovoljenih čula.

5. Smeh kao lek

Scenario „Hotela Beograd“, da se razumemo nije zamišljen preambiciozno. Klasičan ljubavni trougao sa još kojom otežavajućom nepoznanicom koji srceparajuću priču mladog para vodi od ambisa do rajskih visina. A gde će na kraju na tom putešetviju završiti saznaćete ako skoknete do bioskopa (naravno, čim iščili Korona). Do tada, možemo vam otkriti da nas je Jelisaveta Orašanin slatko namsejala u svojoj roli nesuđene razmažene snajke beogradskog plejboja, pred kojom bi i moćni rimski gladijatori ustuknuli, a kojoj bi tatica Dušan skinuo zvezdice sa neba samo da je vidi srećnu. Osim histeričnih ispada Jelisavetine Vedranice, bilo je tu još simpatičnih trenutaka – beogradska splavaruša koja preleće pola Zelenog venca i sleće na krov legendarnog Renoa 4 u kom krimi banda krijumčari pisoar od 3 miliona evra, zatim klasičan prikaz srpske seoske svadbe,  ciganske svirače i još mnogo toga.

Foto Promo